Калуська районна
державна адміністрація

Адміністративні послуги

 

 

Інформаційні картки адмінпослуг, які надаються службою у справах дітей.doc

Перелік основних адміністративних та інших послуг, які надаються Калуcькою ОДПІ 

Інформаційні картки адміністративних послуг відділу освіти РДА.docx

 

Адміністративні послуги, які надаються управлінням соціального захисту населення Калуської РДА:

Прийняття рішення про призначення (відмову) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на загальних підставах.doc

Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства І, ІІ, ІІІ групи інвалідності, дітям-інвалідам та надбавки на догляд за ними.docx

Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам.docx

Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам.doc

Прийняття рішення про призначення допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами.doc

Прийняття рішення про призначення допомоги на дітей одиноким матерям.doc

Прийняття рішення про призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.doc

Прийняття рішення про призначення допомоги при народженні дитини.doc

Прийняття рішення про призначення допомоги при усиновленні дитини.doc

Прийняття рішення про призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів.doc

Видача (заміна) посвідчень одержувачам державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.doc

Видача довідок про отримання (неотримання) соціальних допомог та про доходи.doc

Видача( заміна) посвідчень інвалідам І, ІІ, ІІІ групи, що не мають права на пенсію.doc

Інформаційна картка адміністративної послуги Встановлення статусу «Ветеран праці».doc

Інформаційна картка адміністративної послуги Встановлення статусу «Дитина війни».doc

Інформаційна картка адміністративної послуги Встановлення статусу та видача посвідчення «Батьків та дитини з багатодітної сім’ї».doc

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Прийняття рішення про призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива ( відмову у призначенні) на загальних підставах та в порядку винятку.

(назва послуги)

Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про субєкта надання послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання послуги

Івано – Франківська обл., м. Калуш, вул. Чорновола,12

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання послуги

З понеділка по четвер з 8.00 до 17.15,

                        п’ятниця – з 8.00 до 16.00       

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання послуги

03472 6-00-55

                                             03193436@mail.gov.ua

Нормативні акти, якими регулюється надання послуги

4.

Закони України

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р.№ 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива “;

Постанова КМУ від 28.02.2015 № 106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України  «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги” № 345 від 19.09.06

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Калуської районної державної адміністрації від 29.09.2014 р. № 388  “Про Положення про управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації ”

 

Умови отримання послуги

8.

Підстава для одержання послуги

Звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них

   заяву про призначення житлової субсидії та декларацію   про  доходи  і  витрати  осіб,  які звернулися  за  призначенням  житлової  субсидії, за встановленими формами;  (за умови пред’явлення паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду), договір найму (оренди) житла (за наявності).

довідки  про  доходи - у разі зазначення в декларації інших отриманих  доходів,  інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді  України,  фондах  соціального  страхування, і відповідно до законодавства  не  може  бути  отримана  за  запитом  структурного підрозділу  з  питань  соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі зазначення в декларації інших отриманих  доходів,  інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, та неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення  з  зазначенням  їх розміру;

     У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, на розгляд комісії необхідно подати документи, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих (довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про плату житлово-комунальних послуг  в  іншому  житловому  приміщенні (будинку),  акти обстеження  матеріально-побутових  умов домогосподарства селищної,  сільської  або міської  ради,  акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори  оренди  житла в  іншому  місці). У разі відсутності документів, що підтверджують  тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих,  рішення  приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов  домогосподарства.

Подається заява на ім’я голови комісії (у випадку неможливості призначення субсидії на загальних підставах) довільної форми.

Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів. Форма заяви та декларації затверджена 28 лютого 2015 р. № 106 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 р. № 319)  (згідно з додатком № 26 та  №27).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги

Документи подаються одним з членів домогосподарства, який зареєстрований в даному житловому приміщенні, особа якого посвідчується  паспортом або іншим документом, особою, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг.. особисто або надсилаються поштою за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання).

    Зазначені заява та декларація  можуть бути  надіслані структурному  підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем  реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання) поштою  або  в  електронній формі через офіційний  веб-портал Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування  з  накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує   базу клієнтських  даних  банків.

     У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній електронний цифровий або електронний підпис із застосуванням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків, субсидія призначається лише після підпису зазначених документів у місячний строк, зокрема під час складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства. У разі непідписання в зазначений строк заяви і декларації подаються нові заява і декларація.

11.

Платність(безоплатність) надання

послуги

Безоплатність

 

                                                                                         

   У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2

Розмір та порядок внесення плати

(збору) за платну послугу

 

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання послуги

10 днів після подання останнього необхідного  документу,

30 днів при розгляді заяви на комісії

13.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Субсидія не призначається на загальних підставах, у разі якщо будь – хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, яким нараховується плата за житлово- комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначення субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири, будинку, автомобіля, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги б будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень для зазначених осіб; якщо до заяви протягом 1-го місяця не подано повного переліку необхідних документів, у разі непідписання в зазначений строк заяви і декларації, надісланих до управління з використанням засобів телекомунікаційних систем .

14.

Результат надання  послуги

Рішення про призначення (чи відмову) субсидії

15.

Способи отримання відповіді

Про прийняте рішення щодо призначення (непризначення) субсидії громадян інформується письмово

16.

Примітка

 

       

 

 

  ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Прийняття рішення про призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації

Інформація про субєкта надання послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання послуги

Івано – Франківська обл., м. Калуш, вул. Чорновола,12

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання послуги

З понеділка по четвер з 8.00 до 17.15,

                        п’ятниця – з 8.00 до 16.00       

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання послуги

03472 6-00-55

                                             03193436@mail.gov.ua

Нормативні акти, якими регулюється надання послуги

4.

Закони України

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету міністрів України від 02.08.2000 р. № 1192 “Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги” № 345 від 19.09.06

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Мінекономіки, Мінфінансів від 15.11.2001 р. № 486 “Про затвердження Методики обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги”

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Калуської районної державної адміністрації від 29.09.2014 р. № 388  “Про Положення про управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації ”

Умови отримання послуги

8.

Підстава для одержання послуги

Звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них

Заява (за умови пред’явлення документу, що посвідчує особу та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду); декларація про доходи та майновий стан (згідно з додатком № 2), яка заповнюється на підставі довідок про доходи  кожного члена сім'ї за попередні шість місяців (форма довідки затверджена  Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №192 від 27.08.2004р); довідки про доходи кожного члена сім'ї (форма довідки затверджена  Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №192 від 27.08.2004р); висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу; копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана інваліду 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, за яким здійснюється догляд,  довідки про наявність та розміри земельних ділянок, копія довідки до акту огляду МСЕКу, яка видана інваліду 1 чи 11 групи, внаслідок психрозладу, за яким здійснюється догляд..

Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів.

Форма заяви затверджена Наказом Мінсоцполітики України № 441 від 21.04.2015 р (згідно з додатком № 1)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги

Документи подаються особисто заявником за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання

11.

Платність(безоплатність) надання ослуги

Безоплатність

 

                                                                                            У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2

Розмір та порядок внесення плати (збору) за платну послугу

 

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання послуги

10 днів після подання останнього необхідного  документу

13.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Протягом місяця  не подано повного переліку необхідних документів.  

14.

Результат надання послуги

Рішення про призначення допомоги

15.

Способи отримання відповіді

Видається повідомлення особисто (за пред’явленням паспорта або відповідного доручення) або надсилається поштою

16.

Примітка

 

 

 

 

  ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Прийняття рішення про призначення щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за перестарілим, який досяг 80- річного віку.  

(назва послуги)

Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про субєкта надання послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання послуги

Івано – Франківська обл., м. Калуш, вул. Чорновола,12

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання послуги

З понеділка по четвер з 8.00 до 17.15,

                        п’ятниця – з 8.00 до 16.00       

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання послуги

03472 6-00-55

                                             03193436@mail.gov.ua

Нормативні акти, якими регулюється надання послуги

4.

Закони України

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 26.07.1996р. №832 “Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України  «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги” № 345 від 19.09.06

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Калуської районної державної адміністрації від 29.09.2014 р. № 388  “Про Положення про управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації

 

Умови отримання послуги

8.

Підстава для одержання послуги

Звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них

1)    Непрацюючою фізичною особою, яка надає соціальні послуги:

заява (за умови пред’явлення паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду),

заява про згоду надавати соціальні послуги (примірна форма заяви згідно з додатком № 3),  висновок лікарсько – консультаційної комісії про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги; копія трудової книжки.

2) особою, яка потребує надання соціальних послуг або її законним представником:

заява про необхідність надання соціальних послуг (примірна форма заяви згідно з додатком № 4) (за умови пред’явлення паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду), копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності(надається інвалідом); висновок лікарсько – консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування (крім інвалідів І групи, інвалідність яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою МСЕК потребують постійного стороннього догляду).

Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів.

Форма заяви затверджена Наказом Мінсоцполітики України № 441 від 21.04.2015 р. (згідно з додатком № 1)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги

Документи подаються особисто заявником за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання

11.

Платність(безоплатність) надання

послуги

Безоплатність

 

 

                                                                                            У разі платності

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

 

11.2

Розмір та порядок внесення плати

(збору) за платну послугу

 

 

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

 

12.

Строк надання послуги

10 днів після подання останнього необхідного  документу

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Відсутність повного переліку необхідних документів

 

14.

Результат надання послуги

Рішення про призначення компенсації

 

15.

Способи отримання відповіді

Повідомлення видається  особисто за умови пред’явлення паспорта чи відповідного доручення або надсилається поштою

 

16.

Примітка

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Видача довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції ____________________________________________________________________________________________________

(назва послуги)

Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про суб’єкта надання послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання послуги

Івано – Франківська обл., м. Калуш, вул. Чорновола,12

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання послуги

З понеділка по четвер з 8.00 до 17.15,

                        п’ятниця – з 8.00 до 16.00       

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання послуги

03472 6-00-55

                                             03193436@mail.gov.ua

Нормативні акти, якими регулюється надання послуги

4.

Закони України

Закон «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.14 № 1706 (далі - Закон)

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 01.10.2014 р. №  509 “Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції” (далі - Порядок)

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсоцполітики України  від 27.12.2016  № 1610 «Про затвердження форми Заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Калуської районної державної адміністрації від 29.09.2014 р. № 388  “Про Положення про управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації ”

 

Умови отримання послуги

8.

Підстава для одержання послуги

Звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них

Заява про взяття на облік за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтва про народження дитини.

У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті 1 Закону, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення (військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби; трудова книжка із записами про трудову діяльність; документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно; свідоцтво про базову загальну середню освіту; атестат про повну загальну середню освіту; документ про професійно-технічну освіту; документ про вищу освіту (науковий ступінь); довідка з місця навчання; рішення виконавчого органу міської  ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування; медичні документи; фотографії; відеозаписи тощо).

Законний представник дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, посадові особи, які здійснюють заходи щодо захисту прав такої дитини, у разі необхідності підтвердження чи перевірки персональних даних дитини можуть отримати відповідні відомості на підставі письмового запиту до Мінсоцполітики.

У разі подання заяви про взяття на облік законним представником особи, від імені якої подається заява, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу законного представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);

у разі потреби - свідоцтво про народження дитини.

У разі подання заяви про взяття на облік малолітньої дитини особою, зазначеною в абзацах третьому - шостому пункту 2 Порядку, додатково подаються:

документ, що посвідчує особу заявника;

документи, що підтверджують родинні стосунки між дитиною та заявником;

документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, в якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до такого закладу.

Заява переміщеної особи або законного представником (за умови пред’явлення паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду).

У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:

-         документ, що посвідчує особу законного представника;

-         документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законним представником є батьки (усиновлювачі).

Примірна форма заяви згідно з додатком № 6

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги

Для отримання довідки повнолітня або неповнолітня внутрішньо переміщена особа звертається особисто, а малолітня дитина, недієздатна особа або особа, дієздатність якої обмежена, - через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджена Мінсоцполітики, до управління соціального захисту населення.

Заяву про взяття на облік малолітньої дитини, яка є дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування, для отримання довідки подає від її імені:

у разі влаштування до дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей на повне державне забезпечення - керівник відповідного закладу;

у разі влаштування в сім’ю громадян під опіку, піклування, прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу - законний представник (один з опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів).

Заяву про взяття на облік малолітньої дитини, яка прибула без супроводження законного представника, для отримання довідки може подавати від її імені родич (баба, дід, прабаба, прадід, повнолітні брат або сестра, тітка, дядько) або вітчим, мачуха, в яких проживає (перебуває) дитина.

Якщо малолітня дитина прибула без супроводження законного представника або особи, зазначеної в абзаці п’ятому цього пункту, заяву подає від її імені представник органу опіки та піклування за місцем перебування такої дитини.

У разі коли внутрішньо переміщена особа розміщується регіональним штабом з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, заява подається посадовій особі управління, залученій в установленому порядку до участі в роботі регіонального штабу.

Прийняття заяв та видача довідок про взяття на облік можуть здійснюватися в місцях проживання внутрішньо переміщених осіб працівниками житлово-експлуатаційних організацій або уповноваженими особами, визначеними виконавчими органами сільських і селищних рад, за погодженням з уповноваженим органом. За результатами проведеної роботи працівники житлово-експлуатаційних організацій та уповноважені особи подають щотижня уповноваженому органу звіт.

11.

Платність(безоплатність) надання

послуги

Безоплатність

 

                                                                                            У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2

Розмір та порядок внесення плати

(збору) за платну послугу

 

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання послуги

1 день

13.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки, якщо:

 1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, зазначені у статті 1 Закону;

2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;

3) заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення);

4) у документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені абзацом другим пункту 4 Порядку;

5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті 1 Закону, не підтверджують такого факту.

14.

Результат надання послуги

Довідка про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції

15.

Способи отримання відповіді

Довідка видається особисто заявнику або законному представнику за умови пред’явлення паспорта

16.

Примітка

 

       

 

 

Новини
Проведено засідання організаційного комітету з відзначення Дня Державного Прапора і 27-ї річниці Дня Незалежності України

2018.08.21

21 серпня голова Калуської районної державної адміністрації Наталія Бабій провела засідання організаційного… детальніше

Будьте обережні на водоймах!

2018.08.21

З початку року на водних об’єктах Прикарпаття загинули 27 людей, з яких одна дитина. Так, серед основних причин… детальніше

На Прикарпатті - у розпалі сезон полювання

2018.08.21

З 11 серпня в області відкрито сезон полювання на пернату дичину. детальніше

Митрополит Іоасаф відправив Божественну Літургію у Новиці

2018.08.20

19 cерпня Христова Церква святкує Преображення Господнє. У селі Новиця в цей день – храмовий празник. З нагоди свята… детальніше

Незабаром 1 вересня: рекомендації при підготовці дитини до школи

2018.08.17

Непомітно добігає кінця літо, незабаром пролунає шкільний дзвоник і тисячі школярів попрямують до вже підготовлених… детальніше

Несприятливі погодні умови цьогоріч суттєво позначилися на якості продовольчого зерна

2018.08.16

Багато лиха аграріям було завдано стихіями, проте, однією із найгостріших проблем, яка виникла внаслідок ситуації,… детальніше

Вступну кампанію до закладів профосвіти продовжено до 1 жовтня

2018.08.16

До 1 жовтня заклади профосвіти можуть проводити додатковий прийом вступників на місця регіонального та державного… детальніше

Проведено особистий прийом громадян

2018.08.16

16 cерпня заступник голови Калуської райдержадміністрації Сергій Дудинець провів особистий прийом громадян. Для… детальніше