Калуська районна
державна адміністрація

Загальна інформація

 

Центр надання адміністративних послуг Калуської  районної державної адміністрації

Довідка

про роботу центру надання адміністративних послуг

Калуської районної державної адміністрації станом на 01.11.2018 року

Створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг є одним з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності громадянина. Реалізація цих завдань особливо актуальна для України на сучасному етапі.

Центр надання адміністративних послуг працює майже п’ять років (з 30 грудня 2013 року). В продовж п’яти років роботи Центру перелік послуг збільшився з 54 до 179 послуг.

Станом на 01.11.2018 р. через ЦНАП Калуської РДА надаються послуги таких служб:

  • Управління соціального захисту населення Калуської районної державної адміністрації;
  • Сектор  містобудування, та архітектури Калуської  районної державної адміністрації;
  • Служба у справах дітей Калуської районної державної адміністрації;
  • Калуський РВ УДМС в Івано-Франківській області;
  • Міськрайонне управління Держгеокадастру  у Калуському районі та місті Калуші;
  • Управління превентивної діяльності Головного Управління Національної поліції України в Івано-Франківській області;
  • Івано-Франківське обласне управління лісового та мисливського господарства;
  • Калуський МРВ УДСНС в Івано-Франківській області;
  • Сектор державної реєстрації центру надання адміністративних послуг Калуської районної державної адміністрації;
  • Управління Держпродспожив служби в Калуському районі;
  • Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області.

До центру надання адміністративних послуг протягом 2018 років для отримання адміністративної послуги звернулось 13939 фізичних і юридичних осіб. Центр відвідують близько 100 осіб щодня.

В приміщенні Центру надаються супутні послуги:

-       продаж канцелярського приладдя;

-       копіювання документів;

-       Post-термінал для оплати адміністративного збору.

Протягом 2018 років до районного бюджету поступило близько 224070грн. адміністративного збору від державної реєстрації нерухомого майна та реєстрації бізнесу.

ЦНАП складається з: рецепції, фронт-офіс (сектор очікування та інформування, сектор прийому), бек - офіс (сектор обробки).

Коротко про фронт - офіс.

У зоні очікування розташовано достатня кількість місць для очікування, які в принципі ніколи не були зайняті повністю. Дитячий куточок для найменших відвідувачів, стіл видачі документів. Також тут можна знайти всі інформаційні картки по адміністративних послугах, що надаються через ЦНАП, вся необхідна інформація для відвідувачів. Можна ознайомитися з досягненнями у розвитку адміністраторів ЦНАП. В фронт - офісі знаходиться багато роздаткового матеріалу потрібного для отримання адміністративної послуги: різні брошури, реквізити оплати адміністративних послуг ,бланки заяв. У секторі інформування все зрозуміло та доступно.

Сектор прийому – шестеро адміністраторів здійснюють прийом.

Адміністратори повністю відповідають уявленням європейського державного службовця. Вони являються «універсальними солдатами», кожен компетентний у всіх послугах, немає поділу спеціалізації. Завжди усміхнені і привітні, віддані фанти своєї роботи. Всі адміністратори центру надання адміністративних послуг мають доступи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань  за допомогою яких здійснюється прийом та видача документів у сфері державної реєстрації.

В 2016 році державний реєстратор  ЦНАП пройшов  стажування у сфері земельних відносин у Головному управлінні Держгеокадастру в Івано-Франківській області та отримали повноваження надання відомостей з Державного земельного кадастру.

Державних реєстраторів після реорганізацій у Калуському районі було включено до складу ЦНАП. Також у цьому  секторі розташовані належно оформлені архіви по нерухомому майну та підприємцях.

Прийом громадян здійснюється 45годин, а відміну від необхідних 40годин, в середу до 20години та у суботу.

Велика увага у нашому ЦНАП приділяється учасникам АТО, приймаємо завжди поза чергою.

ЦНАП з 03.01.2017 року став окремою юридичною особою.

Розроблено програму розвитку та удосконалення роботи ЦНАПу на 2018 рік.

Роботу центру організовано  за європейськими стандартами – відкрите приміщення, ввічливі та культурні працівники, відсутність черг, оперативна робота, якісне надання адміністративних послуг.

В продовж п’яти років центр надання адміністративних послуг Калуської районної державної адміністрації займає перші місця в моніторинговій таблиці з діяльності ЦНАПів Івано-Франківської області

Відрадно, що своєю роботою ми крок за кроком перетворюємо бюрократичну державу у сервісну. Комфорт у районі – це в першу чергу якісні адміністративні послуги.

 

 

Активно ведеться співпраця з Центром безоплатної вторинної правової допомоги. Кожен другий понеділок місяця надаються консультації   працівником центру безоплатної вторинної правової допомоги в приміщенні ЦНАП. 

Новини
Проведено нараду щодо відновлення об’єктів, пошкоджених травневою стихією

2019.10.22

Сьогодні під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Марії Савки, за участі керівників… детальніше

Учасники командно-штабних навчань демонстрували свою готовність для вирішення поставлених завдань підчас надзвичайних ситуацій

2019.10.22

22 жовтня під керівництвом заступника голови РДА Любомира Білоуса проведено командно-штабні навчання з органами… детальніше

Денис Шмигаль: В умовах подій на Сході держави необхідно популяризувати службу у Збройних силах України

2019.10.22

Планове завдання щодо виконання осіннього призову в області виконано на 37 відсотків. Зокрема, із 460 осіб на службу… детальніше

Зміни у законодавстві щодо перезавантаження влади обговорили під час наради в ОДА

2019.10.22

Нововведення щодо здійснення державної служби у зв’язку із прийняттям Закону України від 19. 09. 2019 року № 117 - ІХ… детальніше

Внесено зміни до законодавства України щодо виконання військового обов’язку

2019.10.21

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо виконання військового обов’язку… детальніше

Україна обмежить використання пластикових пакетів

2019.10.21

Пластикові пакети, якими ми звикли користуватися, зазвичай виготовлені з поліетилену. У навколишньому середовищі… детальніше

Проведено акцію «Яворина-2019»

2019.10.21

Думка про відвідини найвіддаленішої і найкраще замаскованої криївки вояків УПА виношувалась в наших серцях уже… детальніше

Створення нових моделей мережі надання публічних сервісів та послуг у громадах обговорили на урядовому селекторі

2019.10.18

Під головуванням Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука відбулася селекторна нарада щодо моделювання мережі… детальніше